Wkręcający paznokieć

Wkręcający paznokieć Poznań

leczenie paznokcia u podologa

Nieprawidłowy kierunek wzrostu paznokcia, w przebiegu którego płytka paznokciowa wkręca się i zwija w specyficzną rurkę to dolegliwość, wymagająca specjalistycznej interwencji podologicznej. Wspomnianym objawom towarzyszy często przerost łożyska oraz jego zniekształcenie. Warto poznać przyczyny tego zjawiska, wśród których wymienia się:

• nieodpowiednio dobrane obuwie – najczęściej zbyt wąskie, generujące stały ucisk,
  • deformacje w obrębie stóp,
  • urazy mechaniczne,
  • schorzenia wewnętrzne – układu krążenia lub metaboliczne,
  • nieodpowiednia pielęgnacja,
  • infekcje,
  • predyspozycje genetyczne.

Korekcja wkręcających paznokci bazuje na nowoczesnych metodach i specjalistycznych narzędziach, które dobierane są w zależności od stopnia zaawansowania i przyczyn problemu, kształtu paznokcia oraz objawów towarzyszących.

W terapii stosuje się specjalnie dobrane klamry, dopasowane indywidualnie do każdego pacjenta, co maksymalizuje ich skuteczność. Leczenie jest bezbolesne i efektywne, wymaga jednak od pacjenta współpracy i systematycznych wizyt u podologa w celu kontroli stanu paznokci i przebiegu korekcji.

logo wojewódzkie centrum zdrowej stopy

AnMedica, to doświadczonony zespół podologów w Poznaniu. Jesteśmy jednym z wiodących centrów chirurgii podologicznej. Profesjonalne narzędzia, sprzęt i preparaty pozwalają na wyznaczenie odpowiedniego standardu usług w naszym centrum podologicznym. Pracujemy na takich markach jak: Allpresan, Podopharm, Hartmann, Ruck, Ecolab.

Dojazd

Adres centrum podologii